Önskemål

Jag har haft en hel del besökare i bloggen men väldigt lite kommentarer. Därför ställar jag nu frågan vad vill ni se i bloggen. Vilka spel skulle ni vilja ha recentioner på? Vilka retro spel skulle ni vilja se? Eller om ni helt enkelt har andra önskemål. Jag funderar smått på att börja skriva artikel serier i olika spel relaterade ämnen har ni förslag på vad dom skulle kunna handla om? Jag har tänkt att alla med spel intresse ska kunna läsa bloggen och då blir det fel om jag bara skriver om mina egna favoriter så kom gärna med förslag och önskemål. Slutligen vill jag tacka dom som redan besöker bloggen. Jag hoppas på att kunna göra den till något bra och roligt och väcka era gamla minnen till liv, tipsa er till nästa spel köp mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin